Centraal in Nederland, gevestigd in locatie Groot Kievitsdal te Baarn, bevindt zich Studio Audivio, een onderdeel van Audivio B.V.
We bieden keuze uit verschillende settings. Denk daarbij aan webinars, talkshows, congressen, trainingen, branded borrels, toespraken, en jaarvergaderingen. Een online beleving die tijdens een periode van een tijdelijk ‘normaal’ toch ‘iets’ kan brengen met behulp van de beste techniek en professionele mensen.

Studio 1 
Ingericht voor webinars, talkshows, congres settings, vergaderingen en….
Dat kan zijn aan een grote tafel, of 
juist een iets meer casual zithoek. Voorzien van perfecte uitlichting, sfeervolle aankleding, uitstekend geluid en overige gewenste voorzieningen.

De studio is standaard uitgerust met een “bakstenen” print als achterwand, maar we kunnen optioneel ook wit voile doeken plaatsen waardoor de uitstraling totaal anders wordt, daarnaast kunnen de studio ook voorzien van een greenscreen, zodat er met “maatwerk achtergronden” gewerkt kan worden.

Studio X
We bieden naast onze hoofdstudio, ook de mogelijkheid om talkshows incl publiek te verzorgen op de locatie. Daarnaast verzorgen we onze diensten ook op uw locatie.

Meer weten? Bel met 033-2852940, of mail naar studio@audivio.nl

De studio en techniek kan per dagdeel geboekt worden, waarbij de beschikbaarheid op basis van aanvraag is. 

De dagdelen hebben een duur van 4 uur, te plannen binnen de volgende tijden:
8:00 – 13:00 uur, en van 14:00 tot 19:00 uur. Het is ook mogelijk dit laatste dagdeel op te schuiven, om er zodoende een avondprogramma van te maken.

Toch communiceren met uw klanten, leden of medewerkers? Dat kan uitstekend vanuit Studio Audivio!

Tarief indicatie: Vanaf € 1.250,- tot € 4.000,-*

Meer weten? Bel met 033-2852940, of mail naar studio@audivio.nl

* Tarief is sterk afhankelijk van wensen, aan de indicatie kunnen geen rechten ontleend worden

 

Voor Rijnhart Wonen verzorgde we een livestream, met de Gemeenteraad en en inwoners van Leiderdorp de doelgroep was. Thema’s als verduurzaming en woningtekort stonden op de agenda 

Vaste klant Rabobank vierde de finale van de Rabo ClubSupport vanuit onze studio. Deelnemende verenigingen werden in het zonnetje gezet!

Eigenschappen studio’s:

* Studio 1: een studio van 7×17 meter (incl regie en moderatorsposities), met tafelsetting met plaats voor maximaal 5 personen op 1,5 meter, een staande setting is uiteraard ook mogelijk
* We brengen uitzendingen met 1 tot 4 camera’s in beeld
* Onze techniek is van TV kwaliteit
* De uitzendkwaliteit is, afhankelijk van het platform, Full HD
* De uitlichting is van studio kwaliteit
* Alle sprekers krijgen een eigen microfoon
* Afkijkschermen zijn afwezig, evenals een klok met de actuele tijd
* Door de ruime opzet is het handhaven van 1,5 meter geen probleem
* Koffie/ thee en water is standaard aanwezig, optioneel verzorgt locatie Groot Kievitsdal fris en/of een borrel na afloop, evenals aanvullende catering zoals lunch en/of diner
* Perfect bereikbaarheid met O.V. en ruime (gratis) parkeergelegenheid, met oplaadpalen voor elektrische voertuigen

Extra mogelijkheden
* Auto Cue 
* Externe “inbellers”
* Externe applicaties zoals Mentimeter

Referentie’s:

Rabobank: “op dit moment kunnen we als Rabobank geen bijeenkomsten op locatie meer organiseren voor onze klanten. Als alternatief hebben wij ervoor gekozen om via webinars onze klanten te informeren over verschillende relevante onderwerpen. Met de digitale support van Audivio voor livestreaming hebben we ervaren dat dit een prima alternatief is, waarmee we zelfs nog meer klanten kunnen bereiken. De support van Audivio is heel goed, er wordt goed meegedacht en de kwaliteit van het geleverde eindproduct is heel professioneel. ook van onze klanten krijgen wij deze feedback. We zijn hier heel tevreden over. Annemarie Basjes – directeur Vermogensmanagement Rabobank” 

MTH Accountants: “Ik ben nog nooit zo relaxed naar huis gereden na een productie. De afstemming vooraf was duidelijk en op de dag zelf liep het erg gestroomlijnd. Audivio was goed voorbereid, we kwamen binnen in een compleet opgezette studio en er werden scherpe vragen gesteld. Met het team van Audivio doe je het écht samen, dat maakt het fijn werken!” Tiny Dijkstra, Eventmanager MTH

XR Events: “Bij het opvragen van de offerte nam Edan de tijd om dieper in te gaan om wat er stond te gebeuren tijdens het online event op 10 december. Daardoor hoefde we hier dan ook niets aan te passen en was het een zeer duidelijk overzicht van wat we zouden krijgen. Edan heeft in korte tijd een zeer mooie studio weten op te zetten die aan alle vragen voldoet. Het gehele proces van aanvraag tot aan uitvoering werd erg goed begeleid en op het moment van het event op professionele wijze uitgevoerd. Edan weet waar hij over praat. Ik kan Audivio en de studio in Bunschoten dan ook echt aanbevelen voor online events.” Sonja Schaefer, XR Events

BON: “De mannen van Audivio zijn niet voor een gat te vangen. Toen Nederland in lockdown ging konden we als Baarns Ondernemers Netwerk (BON) geen face2face bijeenkomsten houden. Voor Audivio geen probleem, zij regelden razendsnel een online bijeenkomst voor de hele vereniging. Een studio werd ingericht en wij konden als leden van het BON met elkaar in contact blijven. Top Gedaan!” Ben Heimensen – Voorzitter BONEen staande setting is uiteraard ook mogelijk.p

Waarom studio Audivio?

Audivio B.V. is in 2008 opgericht door Edan van der Meer, en heeft als doelstelling om hoogwaardige techniek en ondersteuning te leveren voor acceptabele tarieven. Wij werken vanuit de filosofie: “We doen geen concessies aan kwaliteit”, met andere woorden: we doen het goed of doen het niet! Onze klantenkring is divers, van de FNV tot gemeenten, de Rabobank, Bentley/ Lamborghini en vele anderen. Voor veel klanten werken we al jaren, en is de term klant eigenlijk niet op zijn plaats, liever spreken we over partners.
Op verzoek sturen we u referenties, incl contactpersonen.
In april 2020 is Studio Audivio ontstaan, in verband met de beperkingen vanwege Corona, en de vraag vanuit onze opdrachtgevers voor het mogelijk maken van uitzendingen.

Van mij en mijn team mag u 100% inzet en commitment verwachten. In gezamenlijkheid streven we er dagelijks naar om het morgen nog ietsjes beter te doen. Uw input is daarbij van belang, door te evalueren en te finetunen.

Wij zullen ons tot het uiterste inspannen om uw online evenement succesvol te ondersteunen. Mocht u vragen hebben naar aanleiding van dit voorstel, bel of mail gerust!

Met vriendelijke groeten,

Edan van der Meer
Directeur/ eigenaar Audivio B.V.